ADVIES TELECOM via DIGISCAN

We merken dat een advies formuleren rond telecom niet eenvoudig is.

In veel gevallen was het noodzakelijk om bijkomend een digiscan aan huis te laten uitvoeren, om een goed advies rond telecom te kunnen formuleren.

Vandaar dat de keuze werd gemaakt om de vragen rond telecom, en dus ook het telecomloket, op te nemen in de digiscan.

De verzamelde kennis wordt doorgegeven aan de digiscanners.

Voorwaarden

Vragen rond je facturatie telecom, dan is een digiscan aangewezen, vraag dit na bij je maatschappelijk verker.

Procedure

Gelieve bij vragen rond telecom of het verbruik vanaf nu een digiscan in te boeken.

De digiscan-medewerkers formuleren een advies-indien dit werd gevraagd, klanten die tevreden zijn met hun huidige pack of abonnement zullen niet zomaar een ander pack aangeboden krijgen

De maatschappelijk werker die doorverwees krijgt het verslagje en kan eventueel helpen bij het overzetten van het contract indien dit aangewezen is.

Je kan een scan inboeken via:

digiscan@ocmw-brugge.be